Raske leveringsalternativer og gratis frakt
*Handler du for over nåværende fraktgrense får du gratis frakt med Helthjem (dørmatten/postkassen maks. 5kg, 25x35x12cm, på utleveringssted maks. 20 kg, 50x60x60cm). Beløpet for gratis frakt og rabattkoder må overstige gitt grense, ekskludert pant, gebyrer og frakt.
For spørsmål angående sporing eller levering anbefaler vi å sjekke sporingslink eller henvende deg til Posten/Helthjem/PostNord/ Instabox, som leverer pakkene.
Dessverre sender vi ikke pakker til Svalbard og Jan Mayen.
Vi gjør så godt vi kan med å svare alle henvendelser til kundeservice innen 24-48 timer i ukedager.
1. I Postkassen eller på dørmatten (Posten/Helthjem)
Dette alternativet har en pris på 59 kr. Pakken leveres raskt på dørmatten eller i postkassen din.
OBS! Maksmål 35x25x7ikke veie mer enn 5 kg for dette alternativet.
For levering i postkasse må fraktadresse stemme overens med din registrerte adresse hos Posten. Dersom mottaker ikke er registrert på adressen i henhold til Posten sin adresseregister vil pakken gå i retur til oss. Mottaker kan endre dette ved å kontakte Posten.
2. På utleveringssted (Posten/PostNord/HeltHjem)
Dette er en sporingspakke som blir levert på nærmeste postkontor eller post i butikk. Denne fraktmetoden egner seg for større bestillinger, der det ikke vil være plass i postkassen. Du vil motta epost og/eller sms med hentekode og informasjon.
Normal leveringstid: 1-4 virkedager fra pakken er sendt fra oss.
3. Instabox
Få pakken levert der du ønsker til et av Instabox sine smarte skap. Du kan enkelt hente ut pakken med en PIN-koden.
Denne tjenesten koster 59 kr uavhengig av gratis frakt-tilbudet. Du vil motta en sms med sporingslink når din pakke er mottatt av Instabox. Via linken finner du alt av informasjon om din sending, leveringstid, veibeskrivelse til skapet, åpningstider samt kontaktinformasjon til Instabox. Har du spørsmål ang. din pakke kan du lett nå Instabox på sms eller telefon. Er din bestilling for stor for skapet vil du få mulighet til å bestille hjemlevering.
Pakkesporing
Link til sporing av pakken finnes i sendingsbekreftelsen du mottar fra oss på epost når pakken sendes fra vårt lager.
Vanlige spørsmål
Hvor er ordren min?
Du vil alltid kunne gå inn på "Min Konto" og sjekke status på din nåværende ordre. Du kan også gå i ordrebekreftelsen du har fått på mail og trykke på "Klikk her for å spore ordren din" for å se hva som er status på pakken.
Hvorfor har jeg ikke fått epost enda?
Hvis eposten ikke er kommet frem, er den stoppet av spam-filteret (dette kan skje på noen hotmail-kontoer). Pass på å sjekke epostinnstillingene dine. Finner du den ikke der, kan du alltid logge inn på Min konto og se ordrestatus der.
Ordren min står ”til behandling”?
Når ordren er registrert blir den sendt rett til lageret i påvente av pakking. Ordrestatus ligger som ”Til behandling” inntil den er helt ferdig og klar for sending. Lageret prøver å pakke alt samme dag, og de fleste ordre sendes ut etter 1-2 dager.
Hvor lang tid tar det før jeg får pakken min?
Når ordren er fullført, er den sendt fra lageret. Da vil den normalt være fremme hos deg etter 2-4 dager.
Hva vil det si at ordren min er satt på ”varemottak”?
Vi opplever hele tiden stor pågang og flere hundre ordre går gjennom lageret hver dag. Noen ganger er det varer eller størrelser som er ekstra populære og går unna så fort at vi ikke rekker å bestille suppleringer før det er tomt.
Er ordren min registrert?
Når ordren din er registrert, får du automatisk en epost som bekrefter det, sendt rett til den epost-adressen du har lagt inn.