Bestilling

OBS! Det er minusgrader ute. Tenk gjennom om varene dine tåler kulde før du bestiller levering til dørmatten/ postkassen! Vi dekker ikke skadene forårsaka av kulde. 

Før du legger inn din bestilling

For å fullføre din bestilling er det tre enkle steg å følge i kassen:

  1. Handlekurv: Se over at handlekurven din har riktig antall og de varene du skal ha.
  2. Frakt: Velg ønsker fraktmetode.
  3. Betaling: Velg ønsket betalingsmetode.

For at pakken din skal komme trygt og raskt frem, er det viktig at adressen og navnet ditt står tydelig på postkassen.Hvis ikke, er det en sjanse for at pakken heller ender opp på nærmeste postkontor/post i butikk.

Husk å se over at adresse, gatenummer, telefonnummer og e-posten din stemmer før du fullfører bestillingen. Om e-posten ikke er riktig vil du ikke få ordrebekreftelse eller hentemelding på e-post. Dette er info som ikke er mulig for oss å endre på i etterkant av en bestilling.

Har du en rabattkode må denne legges inn i rabattkodefeltet når du er i kassen. Denne må aktiveres før du fullfører kjøpet.

Vanlige spørsmål

Kan jeg kansellere/endre min bestilling?

Vi kan kansellere eller fjerne varer fra din bestilling, så lenge bestillingen ikke har blitt plukket og sendt. Da har ordren gått for langt i prosessen, og vi har da ikke mulighet til å stoppe sendingen eller gjøre endringer på bestillingen din.

Når sendes bestillingen min?

Du vil motta en epost så snart pakken din sendes fra vårt lager.
Har du ikke mottatt bekreftelser innen rimelig tid, kan det være at de har havnet i søppelpost/spamfilter.

Hva vil det si at ordren min er satt på ”varemottak”?

Vi opplever hele tiden stor pågang og flere hundre ordre går gjennom lageret hver dag. Noen ganger er det varer eller størrelser som er ekstra populære og går unna så fort at vi ikke rekker å bestille suppleringer før det er tomt.
Da settes en ordre til ¨varemottak¨ mens vi venter på at varen skal komme fra et eksternt lager. Det er estimert 1-3 dager ekstra ventetid på disse ordrene.

Hvor kan jeg spore pakken?

Sporingsnummer finner du i e-posten du mottar når varen sendes fra vårt lager. Trykk på sporingslinken og følg pakken der.

Hvordan oppretter jeg en kundekonto?

Klikk på “Min konto” på øverste linje på nettsiden, og deretter på “Opprett ny konto”. Fyll inn dine opplysninger og trykk på “Registrer kundekonto”.

Jeg har glemt passordet mitt?

Klikk på "Glemt passordet ditt?". Skriv inn din e-post adresse, så vil vi sende en link for å re-sette passordet ditt.
Hvis du aldri mottar en e-post med nytt passord, er det mest sannsynlig for at du ikke har noen kundekonto og har handlet som gjest tidligere.

Pakkesporing